Molslinjen A/S
Personuppgiftspolicy
Din integritet är viktig för oss.
Du ska känna dig säker när du köper biljetter och handlar hos oss.
Därför säkerställer vi internt i MOLSLINJEN A/S, i samarbete med vår oberoende externa rådgivare för dataskydd, att vi följer dataskyddsreglerna, inklusive EU:s allmänna dataskyddsförordning (GDPR) och dataskyddslagen.
Vidare ser vi till att våra IT-system är skyddade mot obehörig åtkomst, ändring eller spridning av dina uppgifter, samt mot förlust och förstöring, genom tekniska och organisatoriska säkerhetsåtgärder.
Du kan nedan läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter och hur du kan utöva dina rättigheter.
Du kan när som helst hämta och skriva ut personuppgiftspolicyn längst ner på alla våra webbsidor via avsnittet "Dataskydd".
MOLSLINJEN A/S är personuppgiftsansvarig för behandlingen av de personuppgifter som vi har mottagit om dig. Klaus Hedegaard, Head of IT, är ansvarig för MOLSLINJEN A/S administration av personuppgifter.
Våra kontaktuppgifter är:
MOLSLINJEN A/S, CVR-nummer 17 88 12 48, Färjeväg 7A, 8000 Århus C, telefonnummer: 70 10 14 18, e-post: persondata@molslinjen.dk
Vid allmänna frågor om dataskydd och begäran om information ber vi dig skriftligen kontakta MOLSLINJEN A/S dataskyddsteam på persondata@molslinjen.dk med exakt angivelse av ditt ärende och dina kontaktuppgifter.
Vi behandlar dina personuppgifter för flera olika syften, som för tydlighetens skull kommer att genomgås var för sig i det följande:
När du köper/bokar en biljett, eventuellt inklusive måltider på MOLSLINJEN A/S webbplatser och appar, samlar vi in följande vanliga personuppgifter om dig:
- E-postadress
- Telefonnummer
- Postnummer
- Land (baserat på telefonnummer)
- Registreringsnummer (valfritt)
- Personalkortuppgifter, det vill säga personalnummer samt namnet som är angivet på personalkortet
Beroende på biljettyp kommer vi även, på vissa färjelinjer, att registrera för gående biljetter, om barn följer med på resan samt om det är en handikapbiljett eller pensionärsbiljett.
När du ingår ett avtal om turistkort och pendling kan vi be om följande ytterligare uppgifter:
- Namn
- Adress
- Företag
- Organisationsnummer
- Kontaktperson
- Registreringsnummer (valfritt)
- BroBizz-nummer
För att upprätta ett avtal för pendling på rutten Esbjerg-Fanø krävs dessutom att du anger kön och födelsedatum för validering av bostadsort.
Vilka personuppgifter som samlas in beror på den specifika resa som bokas.
MOLSLINJEN A/S samlar in uppgifterna för att kunna uppfylla vårt avtal och därmed kunna:
- Registrera ditt köp
- Registrera köp av turistkort
- Registrera köp av turistkort för affärsbruk
- Skicka biljettbokningen till din e-postadress
- Genomföra eventuella ändringar av biljettbokningen
Den rättsliga grunden för vår behandling av dina personuppgifter i samband med biljettköp är som huvudregel artikel 6.1.b i dataskyddsförordningen, eftersom behandlingen är nödvändig för att fullgöra ett avtal som du är part i.
MOLSLINJEN använder externa databehandlare som verkar inom EU och EES för behandling av personuppgifter samt för drift, underhåll och utveckling av MOLSLINJEN:s övriga system.
Dina personuppgifter vidarebefordras inte till tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som görs av en extern databehandlare sker enligt instruktioner och under övervakning från MOLSLINJEN.Som huvudregel lagrar vi dina personuppgifter som rör biljettköp, turistkort och avtal från köpdatumet och upp till 3 år efter bokad avresetid.
Uppgifter om ditt registreringsnummer som lämnas för att underlätta biljettbehandling/check-in i våra automater kommer att lagras i tre år efter avresedatum.
Namn, kön och födelseår som samlas in enligt dansk lagstiftning och avtal med staten, för alla resenärer på rutterna Køge-Sassnitz, Køge-Rønne, Aarhus-Odden och Odden-Ebeltoft, raderas vid färjans ankomst till slutdestinationen, om inte dessa uppgifter även har lämnats till MOLSLINJEN A/S i ett annat sammanhang, t.ex. vid deltagande i tävlingar eller vid skapande av en profil på MOLSLINJEN A/S webbplats eller app för snabb incheckning vid överfarter med krav från staten om namnregistrering. Hänvisning görs här till avsnittet om marknadsföring.
Den rättsliga grunden för vår behandling av kundens handikapuppgifter vid biljettköp är som huvudregel det rättsliga grundlaget för behandlingen under kundens samtycke enligt artikel 9.2.a i dataskyddsförordningen. Handikapuppgifter kan lämnas telefoniskt eller via e-post till biljettkontoret av den resande, med samtycke för registrering på biljetten för behov som t.ex. parkering nära hiss eller hjälp vid gångsvårigheter.
Dina bank- och betalningsuppgifter (kreditkortsuppgifter) samlas varken in, behandlas eller lagras i våra IT-system. Betalningar hanteras uteslutande i betalningstjänstleverantörens IT-system. Den aktuella betalningstjänstleverantören är självständig personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina betalningsuppgifter.
Vi använder endast betalningstjänstleverantörer som är certifierade enligt PCI DSS och som därmed uppfyller de striktaste kraven för säker hantering och lagring av kreditkortsuppgifter. PCI DSS är en förkortning för "Payment Card Industry Data Security Standard" och baseras på säkerhetsprogrammen Visa AIS (Account Information Security) och MasterCard SDP (Site Data Protection).
Vi använder för närvarande följande betalningstjänstleverantör för hantering av kreditkortbetalningar:
Altapay A/S, CVR-nummer 31 87 25 96, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg.
Vid köp av biljetter till ØRESUND EXPRESSEN via molslinjen.dk vidarebefordrar vi vissa personuppgifter, inklusive betalningsinformation, till ÖRESUNDSLINJEN Helsingborg AB, som hanterar betalningstransaktionen och är ansvarig för denna behandling. Vidarebefordringen sker för att genomföra din betalning och administrera din resa.
Behandlingen sker i enlighet med GDPR artikel 6, stycke 1, punkt b. ÖRESUNDSLINJEN Helsingborg AB kan kontaktas angående behandlingen av dina betalningsuppgifter via kombardo@kundeservice.dk.
För att kunna förbättra vår hemsida och användarupplevelsen vid biljettköp med mera använder vi ditt biljettnummer och din e-postadress för utskick av kundanalyser. Det kan därför hända att du efter ditt biljettköp får ett meddelande från oss via e-post där vi ber om dina synpunkter. Vi behandlar i detta sammanhang dina uppgifter baserat på vårt intresse av att kunna ge bästa möjliga service, enligt artikel 6.1 f i dataskyddsförordningen. Du har möjlighet att avstå från sådana meddelanden genom att kontakta oss på kundeservice@molslinjen.dk eller billet@kombardoexpressen.dk.
Molslinjen använder externa databehandlare som verkar inom EU och EES för behandling av personuppgifter samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjens övriga system. Dina personuppgifter vidarebefordras inte till tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som utförs av en extern databehandlare sker enligt instruktioner och under övervakning från Molslinjen.
Vi sammanför de svar och de personuppgifter som du lämnar vid kundanalysen med dina övriga uppgifter i vår databas för användning vid kundprofilering för marknadsföring och statistik, inklusive:
- Svar på frågor från analyserna
- Resa du gjorde med eller utan barn
- Resa du gjorde ensam eller med andra
- Anledning till din resa
- Kön
- Åldersgrupp
- Geografi i form av postnummer och land
Vi lagrar de uppgifter som vi samlar in i samband med våra kundanalyser i 3 år.
Om du efterlyser hittegods från en av MOLSLINJEN A/S webbplatser för postleverans, behandlar vi följande vanliga personuppgifter om dig för att kunna hantera din förfrågan och skicka det efterlysta hittegodset:
- Namn
- Adress
- Datum för din resa (frivilligt)
- Telefonnummer (frivilligt)
- E-postadress
- Biljettnummer (frivilligt)
- Information om vad du har förlorat
Den rättsliga grunden för behandlingen av dina personuppgifter i samband med efterlysning av hittegods från MOLSLINJEN A/S webbplatser är artikel 6.1(f) i dataskyddsförordningen (legitimt intresse).
Vi lagrar dina personuppgifter som standard så länge det är nödvändigt för det aktuella syftet och tills ärendet om hittegods är avslutat.
På alle MOLSLINJEN A/S’ hjemmesider indsamler vi oplysninger om dit besøg på hjemmesiden via ”cookies” i overensstemmelse med cookie bekendtgørelsen. Brugen af cookies forudsætter dog dit samtykke, jf. cookiebekendtgørelsens § 3.
Vi anvender cookies for at kunne optimere websitet og dets funktionalitet, for at skabe øget brugervenlighed på hjemmesiden i forbindelse med booking af billetter og med henblik på målrettet markedsføring.
Cookies er en standard teknologi som anvendes på de fleste websider. En cookie er en lille tekstfil, som gemmes på din Pc. Den gør blandt andet, at vi kan holde styr på din billetbestilling. Derudover giver den os statistik, som vi bruger til at gøre vores website bedre for vores brugere. Nogle browsere er sat til automatisk at acceptere cookies, men du har selv mulighed for at ændre indstillingerne, så cookies ikke bliver accepteret. Gør du det, vil det dog betyde, at hjemmesider tilhørende MOLSLINJEN A/S ikke vil fungere optimalt. Cookies giver os desuden mulighed for at registrere, om du har besøgt vores website tidligere, eller om du er på websitet for første gang.
Vi bruger Hotjar for bedre at forstå vores brugeres behov og for at optimere denne service og oplevelse. Hotjar er en teknologitjeneste, der hjælper os med bedre at forstå vores brugeres oplevelse (f.eks. hvor meget tid de bruger på hvilke sider, hvilke links de vælger at klikke på, hvad brugere gør, ikke kan lide osv.), og dette gør os i stand til at opbygge og vedligeholde vores service med brugerfeedback. Hotjar bruger cookies og andre teknologier til at indsamle data om vores brugeres adfærd og deres enheder. Dette omfatter en enheds IP-adresse (behandlet under din session og gemt i en uidentificerbar form), enhedens skærmstørrelse, enhedstype (unikke enhedsidentifikatorer), browseroplysninger, geografisk placering (kun land) og det foretrukne sprog, der bruges til at vise vores hjemmeside. Hotjar gemmer disse oplysninger på vores vegne i en pseudonymiseret brugerprofil. Hotjar er kontraktligt forbudt at sælge nogen af de data, der er indsamlet på vores vegne.
Disse behandlinger er foretaget på basis af vores interesse i at yde den bedst mulige service og målrette vores markedsføring, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f. Du har mulighed for at frabede sådanne henvendelser ved at kontakte os på kundeservice@molslinjen.dkNærmere information om de cookies, som vi anvender, og hvordan de kan fravælges, findes i vores cookiepolitik tilgængelig på vores hjemmesider og apps.
Vi behandlar ditt namn, e-postadress och telefonnummer för att kunna skicka e-post och SMS med servicemeddelanden relaterade till ditt köp i enlighet med dataskyddsförordningens artikel 6.1 b och f. Detta gäller välkomstmejl, det vill säga e-post med information om färjan och köpet, SMS om eventuella avgångsändringar och inställda avgångar, e-post med möjlighet att ändra biljetten, samt varning om nära utgången av köpta klipp på turkort.
Molslinjen använder externa databehandlare som är verksamma inom EU och EES för behandling av personuppgifter samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjen’s övriga system.
Dina personuppgifter delas inte med tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som utförs av en extern databehandlare sker enligt instruktioner och under övervakning av Molslinjen.
Vi lagrar de uppgifter vi samlar in i samband med servicemeddelanden i 3 år.
Vi använder endast dina uppgifter för egna reklamsyften.
Vi behandlar ditt telefonnummer, e-postadress och övriga registrerade personuppgifter i våra system, inklusive adress/postnummer, anledningen till din resa, samt dina uppgifter från kundanalyser och dina köp för att skicka relevanta nyhetsbrev via e-post, om vi har registrerat din anmälan via något av våra anmälningsformulär eller som en del av ditt köp, enligt dataskyddsförordningens artikel 6, stycke 1, punkt a, och marknadsföringslagens § 10, stycke 1. Du får därför endast nyhetsbrev från MOLSLINJEN A/S om du har gett ditt samtycke till detta.
Genom att anmäla dig till nyhetsbrev ger du tillåtelse för MOLSLINJEN A/S att skicka 1-2 nyhetsbrev per vecka via e-post. Frekvensen kan under särskilda kampanjperioder överstiga 1 nyhetsbrev per vecka. Nyhetsbreven innehåller erbjudanden, nyheter samt information om aktuella kampanjer inom MOLSLINJEN A/S’ samlade produktsortiment och färjelinjer. Nyhetsbreven kan också innehålla information om samarbetspartners, men de skickas alltid från MOLSLINJEN A/S, exempelvis om tävlingar, rabatter på hotellövernattningar, information om lokala erbjudanden och reseinspiration vid slutdestinationerna, turistinformation samt biljetter för den kombinerade bussruten med färjeöverfart kallad KOMBARDO EXPRESSEN.
Anmälan styrs för varje färjelinjenamn som vi marknadsför, inklusive MOLSLINJEN, BORNHOLMSLINJEN, LANGELANDSLINJEN, SAMSÖLINJEN, FANÖLINJEN och ALSLINJEN, men produkterna och tjänsterna vi marknadsför vid varje anmälan kan omfatta alla färjelinjer.
Molslinjen använder externa databehandlare som opererar inom EU och EES för behandling av personuppgifter, samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjens övriga system.
Dina personuppgifter överlämnas inte till tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som utförs av en extern databehandlare sker enligt instruktioner och under övervakning av Molslinjen.
Vi sparar de uppgifter som vi behandlar i samband med våra nyhetsbrev tills du eventuellt avregistrerar dig. Därefter kommer de att raderas eller anonymiseras. Registreringen av själva avregistreringen, tillsammans med e-postadressen, sparas fortfarande för att kunna följa lagstiftningen avseende spam vid marknadsföring av liknande produkter.
MOLSLINJEN spårar hur många och vem som öppnar nyhetsbrevet, när nyhetsbrevet öppnas (datum och tidpunkt), och vilka länkar som klickas på, om det görs från en mobil enhet eller en webbläsare, samt operativsystem. Denna information använder vi för att analysera vilka artiklar som nyhetsbrevläsarna klickar vidare till, och anpassar framtida nyhetsbrev baserat på detta.
MOLSLINJEN:s behandling sker baserat på vårt legitima intresse att kunna anpassa framtida nyhetsbrev utifrån den information som samlas in, enligt dataskyddsförordningens artikel 6, stycke 1, punkt f (intresseavvägning).
Se avsnittet om avregistrering av nyhetsbrev nedan.
Vi behandlar ditt namn, e-postadress, telefonnummer och övriga registrerade personuppgifter i våra system med syftet att kunna skicka relevant information via e-post om färjebiljetter och tillhörande tjänster för den färjelinje som du tidigare har köpt biljett till, samt om rabattmöjligheter med turkort och pendlarkort, i enlighet med dataskyddsförordningens artikel 6, punkt 1, bokstav f, och marknadsföringslagens § 10, punkt 2.
Molslinjen använder externa personuppgiftsbiträden som är verksamma inom EU och EES för behandling av personuppgifter samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjens övriga system. Dina personuppgifter delas inte med tredje part utan ditt specifika samtycke, och all behandling av personuppgifter som utförs av en extern personuppgiftsbiträde sker enligt instruktioner och under tillsyn av Molslinjen.
Vi lagrar de uppgifter vi samlar in i samband med marknadsföring av liknande produkter i 3 år.
Se avseende avanmälan av marknadsföring av liknande produkter i avsnittet nedan.
Vi behandlar din e-postadress och övriga registrerade personuppgifter i våra system i samband med remarketing.
Syftet med behandlingen är att marknadsföra våra produkter och tjänster med information via e-post.
Den rättsliga grunden för vår behandling av dina personuppgifter i samband med remarketing är din anmälan till vår elektroniska marknadsföring och nyhetsbrev enligt marknadsföringslagens § 10, stycke 1.
Vi vidarebefordrar krypterade e-postadresser och dina övriga registrerade personuppgifter från dina köp och nyhetsbrevregistreringar till Facebook, Instagram, LinkedIn och Google, så att dessa medier på MOLSLINJEN A/S vägnar kan använda uppgifterna för målgruppsinriktad reklam angående våra produkter.
Molslinjen använder externa databehandlare som opererar inom EU och EES för behandling av personuppgifter, samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjen’s övriga system.
Dina personuppgifter vidarebefordras inte till tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som utförs av en extern databehandlare sker enligt instruktion och under Molslinjens övervakning.
Vi sparar dina personuppgifter som vi har behandlat i samband med remarketing i 3 år.
Molslinjen använder externa databehandlare som verkar inom EU och EES för att behandla personuppgifter, samt för drift, underhåll och utveckling av Molslinjens övriga system.
Dina personuppgifter överlämnas inte till tredje part utan ditt specifika samtycke, och all databehandling som utförs av en extern databehandlare sker enligt instruktion och under övervakning från Molslinjen.MOLSLINJEN A/S behandlar endast de uppgifter du lämnar till oss, i form av köpe- och reseinformation, online klick- och beteendedata i e-post, på webbplatser och sociala medier, samt data som lämnas genom kundanalyser, enkäter och formulär. Dina uppgifter används för att kunna rikta erbjudanden och kommunikation på bästa möjliga sätt till varje kund via post, e-post eller SMS och genom remarketing i online medier, enligt punkt 2.6.1 till 2.6.3 i vår integritetspolicy.
Uppgifter används också för att förbättra våra produkter och tjänster som en väsentlig leverantör av trafikrelaterad infrastruktur i Danmark, baserat på anonymiserade data i våra analysystem, samt för att stödja den allmänna marknadsföringen.
Vi uppdaterar uppgifterna i takt med nya registrerade personuppgifter och i takt med anonymisering av personuppgifter.
Du kan när som helst enkelt avanmäla dig från nyhetsbrev och marknadsföring avseende liknande produkter. Detta kan göras antingen via länken i botten av de skickade e-postmeddelandena, eller genom att skriva till oss på kundservice@molslinjen.dk om du inte önskar fler utskick. Ange din e-postadress samt vilken färjelinje du vill avanmäla dig från. Vänligen observera att det kan ta upp till 48 timmar från att du klickar på avanmälan-länken tills ändringen träder i kraft i alla våra system. Förfrågningar till kundservice kan ha längre behandlingstid och denna kan variera beroende på semesterperioder.
Avanmälan sker separat för varje färjelinjenamn som vi marknadsför, inklusive MOLSLINJEN, BORNHOLMSLINJEN, LANGELANDSLINJEN, SAMSØLINJEN, FANØLINJEN och ALSLINJEN. Om du var anmäld till nyhetsbrev från flera av de ovan nämnda färjelinjerna, kommer du fortfarande att ta emot nyhetsbrev från den eller de färjelinjer du inte avanmält dig från.
Registreringen av själva avanmälan, tillsammans med e-postadressen, sparas för att kunna följa lagstiftningen gällande spam i samband med marknadsföring av liknande produkter.
Syfte
När du skapar en användarprofil hos Molslinjen behandlar vi dina personuppgifter för att ge dig tillgång till ett personligt konto där du enkelt kan hantera dina bokningar, spara dina preferenser och få åtkomst till din resehistorik.
Rättslig grund för behandling
Behandlingen av dina personuppgifter sker med stöd av artikel 6.1 b i dataskyddsförordningen (GDPR), eftersom behandlingen är nödvändig för att tillhandahålla de tjänster du begär i samband med din användarprofil. I vissa fall kan vi också behandla uppgifter baserat på artikel 6.1 f (vårt berättigade intresse av att förbättra våra tjänster och användarvänlighet).
Kategorier av personuppgifter
Vid skapande och användning av din användarprofil behandlar vi följande uppgifter:
- Identifieringsuppgifter (namn, e-postadress, telefonnummer)
- Inloggningsuppgifter (användarnamn och lösenord)
- Bokningshistorik (tidigare och kommande resor)
- Betalningsinformation (om du sparar betalningsmetoder för snabbare utcheckning)
- Preferenser (t.ex. föredragna rutter, fordonstyp)
Mottagare av personuppgifter
Dina uppgifter behandlas främst av Molslinjen. Personuppgifter som lämnas i samband med skapandet av en profil behandlas av Molslinjen A/S samt koncernanslutna företag i syfte att säkerställa en gemensam inloggning över rutter som drivs av Molslinjen A/S och dess koncernbolag. Detta inkluderar personuppgifter som namn, kortuppgifter, fordonstyper, ofta använda passagerare m.m.
I vissa fall kan vi dela uppgifter med följande mottagare:
- IT-leverantörer som stödjer våra boknings- och användarhanteringssystem
- Betaltjänstleverantörer, om du sparar dina betalningsuppgifter
- Myndigheter, om vi är juridiskt skyldiga att lämna ut uppgifter
Vi säkerställer att alla tredje parter behandlar dina uppgifter konfidentiellt och i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning.
Lagring av personuppgifter
Dina uppgifter lagras så länge din användarprofil är aktiv. Om du raderar din profil eller den varit inaktiv i mer än 3 år kommer dina uppgifter att anonymiseras eller raderas, såvida vi inte är juridiskt skyldiga att bevara dem under en längre period (t.ex. bokföringslagens krav på att spara transaktionsdata i 5 år).
Du har enligt dataskyddsförordningen ett antal rättigheter i förhållande till vår behandling av dina personuppgifter.
Invändning
Du har när som helst rätt att, av skäl som rör din särskilda situation, invända mot en behandling av dina personuppgifter som sker enligt artikel 6.1 f (legitima intressen) i dataskyddsförordningen, i enlighet med artikel 21 i dataskyddsförordningen.
Du kan också invända mot behandling av dina uppgifter för direkt marknadsföring.
Om du gör en invändning kommer vi inte längre att behandla dina personuppgifter, om vi inte kan visa på tvingande, skyddsvärda skäl för behandlingen som väger tyngre än dina intressen, rättigheter och friheter, eller om behandlingen används för att fastställa, utöva eller försvara rättsliga krav. Detta gäller även för profilering baserad på dessa bestämmelser.
Ytterligare rättigheter
-
Information: (Du har rätt att få information om hur vi behandlar dina personuppgifter).
-
Inblick: (Du har rätt att få insyn i de uppgifter som vi behandlar om dig samt ytterligare information).
-
Korrigering: (Du har rätt att få felaktiga uppgifter om dig rättade).
-
Radering: (I särskilda fall har du rätt att få uppgifter om dig raderade innan den allmänna raderingsperioden inträffar).
-
Begränsning av behandlingen: (Du har rätt att få behandlingen av dina personuppgifter begränsad i vissa fall).
-
Dataportabilitet: (I vissa fall har du rätt att få dina personuppgifter i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format och att få dessa uppgifter överförda från en personuppgiftsansvarig till en annan utan hinder).
-
Klagomål till Datainspektionen: (Du har rätt att lämna ett klagomål till Datainspektionen om du inte är nöjd med hur vi behandlar dina personuppgifter. Du hittar kontaktuppgifter till Datainspektionen på www.datainspektionen.se).
Du kan läsa mer om dina rättigheter i Datainspektionens vägledning om registrerades rättigheter, som finns på www.datainspektionen.se.
Kontakta MOLSLINJEN A/S: Så här kan du utöva dina rättigheter
För att utöva dina rättigheter kan du kontakta MOLSLINJEN A/S dataskyddsteam genom att skriva till persondata@molslinjen.dk.
Vi behandlar dina förfrågningar utan kostnad omedelbart och enligt lagstadgade bestämmelser och informerar dig om vilka åtgärder vi har vidtagit.
-
Personuppgiftspolicyn kan från tid till annan behöva anpassas till faktiska förhållanden och gällande rätt. Kontrollera alltid personuppgiftspolicyn innan du använder våra tjänster för att hålla dig uppdaterad om eventuella ändringar eller uppdateringar.
Status per: 09.04.2025